Söndag

Hello. Det har varit en riktigt rolig dag men oj va slut jag är nu! Man blir lite spänd på nåt sätt när man har ansvar för ett litet barn. Det roligaste var när Lo sa: Valentina, du kan hålla mig i handen om du vill, men nu håller du för hårt. Haha ja men det gick bra, hon är så söt och gör som jag säger. Sen skämde jag nog bort henne lite så hon hade väl inte så mycket att klaga över heller men ändå :-) Underbar unge! Får mig att sakna mina söta sysslingar i USA extra mycket.



Efter bion blev det träning på gymmet och taco till middag. Typ tredja gången den här veckan haha men det är så gott!
Sen blev det soffan, OTH, Gossip Girl, The City och sådär.
Nu är jag helt slut och ska hoppa i min renbäddade mysiga säng.
Livet är härligt.
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0