Singstar

Hemma! Det har varit riktigt mysigt ikväll, vi har skrattat och sjungit om vart annat. Det var första gången jag körde singstar (skumt jag vet!) men definitivt inte sista! Nu är jag trött och har ont i magen. Ungefär sådär som när man får kramp av att ha ätit för mycket chips och sånt ni vet? (eller är det bara mig det händer...?) Men så iaf! Lite konstig för jag hann bara öppna chipspåsen i eftermiddags och sen somnade jag.. och nu hos Anna var det ju omöjligt, de köper ju för f*n dillchips! Nej så nu eftersom jag redan har ont i magen tänker jag proppa i mig godis och lägga mig i sängen. Vad annars? Jo lite saft kanske det blir också för helt plötsligt har jag börjat dricka det också, jag som aldrig gillat det.. Ja man ska aldrig sluta bli förvånad.
Med dessa fina visdomsord säger jag god natt.

P.S Annas lilla valp är bedårande men bits som satan (ja han bits) precis som Ceasar. D.S
Gooooood natt!
Val

Kommentarer
Postat av: ansgarr

Haha ja tyvärr... Men vi ska snart börja uppfostra honom ordentligt ;)

2009-03-28 @ 16:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0