Shopping

Hemma igen! Vi gick omkring i lite olika butiker för jag var i stort behov av en vit BH. Fattar inte vad som hänt, allt har blivit för litet, det är nog träningens fel. Jag trodde man brukade gå ner i vikt av att träna men inte jag! Jag har snarare gått upp lite mer än 2 kilo, hmm.. det måste vara muskler! Sen skulle jag kolla jeans också för även rumpan har ju växt. Jag brukar ha svårt att hitta jeans i vanliga fall då jag har rumpa men smala lår och gissa hur det gick idag då?! Omöjligt! Så jag köpte jensleggings istället, grymt skönt.


Jeansleggings, Linne och en eyeliner/kajal från Make Up Store
+ en vit BH men den fick inte vara med



Sjukt svårt att få den rätta färgen på kort men ungefär såhär

Nu ska jag göra mig iordning för att lite senare möta upp Angelie och fixa inför kvällen
Puss puss
Val


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0