shopping och oflyt

Vår shoppingrunda idag var väldigt trevlig. Jag mötte upp Anna och Linn på centralen strax efter 12.30 och sen gick vi omrkring i lite olika butiker där omkring. Jag är så dålig på att gå runt för jag orkar aldrig kolla ordentligt men flickorna var duktigare så vi hittade lite olika saker. Vi tyckte lite synd om pengarna som skulle bli tvugna att ligga kvar på kontot, de trivs ju såklart mycket bättre som en bra ivestering i till exempel ett klädesplagg eller smink ;-) Sen blev det såklart ett stopp på donken!

Jag köpte presenter till mami som fyller år på lördag så nu har jag det gjort, väldigt skönt! Och sen blev det ett till par jeansleggings till mig. Likadana som de blåa fast de här är svarta och utan dragkedja.



Bortsett från shoppingen har jag haft oflyt idag. Mami ska iväg ikväll så jag är ensam hemma och tänkte då att vi kunde hitta på nåt kul men allt går emot mig. Angelie är i Estland, Malin i Helsingborg, Veronica och Karin är i Idre, Mikaela var upptagen, Anna ska träffa sin bf, Camilla är i Västerås med sin bf, Ale och dem är i Norrtälje, Nina är sjuk, Frida skulle träffa sina systrar, Linn skulle va med sin boy and so on. Ni fattar. Väldigt inte ok!
Men nu fick jag lite tur så jag och Linn ska hitta på nåt (melodifestivalem), thankyou :-)

Hoppas ni får en trevlig lördagkväll!
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0