Shopping

Jag kan inte sova...

Idag var jag och mamma i Farsta C innan vi åkte ut till stallet. Där hittade jag av en slump en klänning som jag ska ha på studenten. Min studentklänning. Det närmar sig.. Så sjukt fin är den och ingen får se den förräns det är dags, hihi. Nu börjar man ju längta ännu mer. Två och en halv månad och en månad till vår skiva. Det är galet.

Annars så blev det lite annan shopping också, hihi. Ett par chinos, jeansleggings, ett linne och en tröja. Lite lagom sådär :-) Det roliga var att jag och mamma köpte allt likadant fast i olika färger! Så nu ska vi bli vår fina. Som mamma sa "vi har vår i luften, vart har ni er?" ha ha ha!

Nej jag ska nog försöka sova igen.. Ska upp om alldeles för få timmar, suck!

Mal


Studentklänningen gömmer sig där i :-D

Kommentarer
Postat av: Friday

Jag måste få min biljett!!<3

2009-03-23 @ 11:32:35
URL: http://heyjealousy.blogg.se/
Postat av: Anonym

We looove Paris Kate & I, ljuvliga saker det där :)

Vill seeee

2009-03-26 @ 20:33:25
Postat av: Veronica

Varför kom inte mitt namn med, vava?

2009-03-26 @ 20:33:55
Postat av: Malin

Hahaha unge, du får komma på min student :D

2009-03-26 @ 21:31:54
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0