Så var skolan igång igen..

Nyttig vecka? Vet jag inte vad det är.. Jag sitter och äter Geisha nu, det är så gott och det är inte lätt att låta bli lådan mami köpte på båten, gaah, jag blir galen på mig själv! Men det är jag värd för det var jobbigt i skolan också. Vi fick reda på att vi ska göra två stora arbeten nu och så har vi dedline i psykologi på onsdag, debatt i naturkunskap imorn och naturkunskapsprov (där jag kommer faila) på torsdag. Och så ska vi ju göra provet i religion snart också.. Har jag sagt att det är lite jobbigt att gå sista året i gymnasiet...?

Nej nu ska jag kolla på Two and a half men! Sen är det 90210, det slutade så spännande sist så jag har väntat hela lovet på det här, hopppas bara inte det var säsongsavslutningen eller nåt.
Back to tha Geisha
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0