Så det så!

Just det. En grej som jag glömde berätta igår. Angelie och Malin var ju hos mig i lördags och Ange hade då med sig lite grejer. När de sedan åkte tog hon med sig grejerna. Men igår när jag skulle ta min jacka och gå iväg till gymmet såg jag en liten påse..



Såhär såg den ut och jag löd texten och kollade in för att se vad sam fanns.
Jag fann då dessa gorgeous shoes!




Jag blev jätteglad och tog det som en lite gåta från Angelie. Alltså, den som fann den han vann den. Jag smsade henne och skrev typ tack, tack,tack!! och hon svarade, swooosh säger det så är de mina igen!
Jag förstår inte vad hon menar för gett och gett kommer aldrig tillbaka!
Visst håller ni med mig?!?! ;-)
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0