People always leave...

Sådärringa, nu är jag hemma igen. Först så hade vi en värdelös lektion i skolan, ska visa sen så ni fattar vad jag menar... Sen åkte jag till Gallerian och mötte upp mamma utanför hennes jobb. Vi gick och åt lunch på Piazza Fiore, riktigt gott och italienskt sitter ju aldrig fel! Efter det köpte vi glass som vanligt och gick upp till hennes jobb. Där stannade jag ett bra tag med min glass och min bok. Breaking Dawn, den fjärde boken i Twilight serien.

Annars så håller jag på att kolla på lite biljetter till Helsingborg. Veronica har ju flyttat dit och jag saknar henne nåt enormt, så det skulle vara galet roligt att åka och våldgästa henne lite. Väntar nu bara på att hon ska svara på mitt sms.. Om du läser det här vill jag gärna ha svar så snart som möjligt ;-)

Nej, nu ska jag ta och sätta på en film och chilla lite för sen ska jag börja göra mig iordning. Vi ska hem till Bella som har avskedsmiddag ikväll eftersom hon flyttar till Frankrike på måndag :-( Riktigt roligt för henne, men jag kommer ju sakna henne. Kanske kanske om jag har tur så blir det en sväng till Paris i vår för att hälsa på henne!

Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0