Onödigt tjat

Jag är sjukt trött, fattar inte varför för klockan är "egenligen" bara halv nio.. Fast det är rätt bra med tanke på att jag ska upp dödligt tidigt imorgon och åka med LeMarc till farbror doktor.
Jag är annars rikitgt glad över att jag ska få låna en häst att rida på clinicen för Helena på söndag. Det är allsvenska laget som ska rida och det ska tydligen komma mycket folk och titta, roligt roligt. Och sen ska jag även få låna en annan häst i veckan och rida lite. Åh jag längtar, känns som att det var evigheter sen jag red sist.

Nej usch, jag känner att det är dags för mig att kasta in handduken.. Vi hörs imorgon, nu ska mina tänder bli rena och fina :-)

Mal


Bli frisk snart, fina du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0