om 3 månader smäller det!

Onsdag då, känner att veckorna börjar gå snabbare trots allt vilket är skönt för då är det snart vår! Och om exakt, exakt, exakt 3 månader tar vi studenten. Det har gått så otroligt snabbt ändå, jag minns första dagen i gymnsaiet, jag minns första dagen i gryndskolan och nu står vi här, redo för stora världen. Jag har verkligen blandade känslor inför allt det här. Ena dagen känner jag mig som världens lyckligaste, det är ju det här vi väntat på och nu närmar vi oss mållinjen men samtidigt känner vi ju inte till något annat och hur ska man veta vad man vill göra?
En sak är ändå säkert, jag längtar som f*n till studenten, det gör jag verkligen, och allt som hör till. Gå på studentskivor, mösspåtagningen, sista skoldagen, åka på flaket, mottagningen och allt annat. Sen får vi ta tag i framtiden och de planerna. Det här är ju ändå inte slutet, det är bara slutet på början. Och början av framtiden.


Bara 3 månader kvar!

Nej nu ska jag byta om och dra iväg och träna med Maria snart.
Puss och kram
Val

Kommentarer
Postat av: Frances

Tack :)

Hände d nåt spec på marknadsföringen ida?

2009-03-04 @ 19:11:15
URL: http://flamingoforce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0