Jag skrattar så jag gråter...

..när jag tänker på igår. Först var vi duktiga, tog bilen till stora Ica, handlade, drog våra Ica-kort och kassarna innehöll faktiskt inte bara godsaker utan även bröd, salami, mjölk och sådant. Mycket vuxenpoäng. Sedan skulle vi köpa middag på Subway men det var stängt så det blev hamburgare istället. Dock inte på Donken utan på en riktig hamburgerrestaurang. Lite mer vuxenpoäng. Sedan åkte vi hem och kollade film, då var det ju High School Musical som gällde och det är ju typ en barnfilm så där förlorade vi lite vuxenpoäng.. Sen när vi fick tråkigt bestämde vi oss för att busringa till folk. Det var sjukt kul och vi skrattade så vi fick ont i magen. Stackars killar. Tyvärr tror jag alla våra vuxenpoäng försvann där, vi ligger nog t.o.m på minus nu för hur vuxet är det att busringa? Men vi hade grymt kul och det är det som räknas!


Med er har jag de galnaste och bästa minnena ♥
Pussar
Val

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahaha det var galet!!

2009-03-01 @ 22:04:07
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0