Jag hittade en liten dikt

Jag håller på att städa mitt rum. Rensar bland kläder, underkläder och massa annat för att flytta över lite grejer till byrån och sådär. Helt plötsligt dök den här lilla dikten upp haha, enjoy

Vad är det som har hänt? =O
Har vår lycka vänt?
Varför gör vi inget kul?
Har vi ställt till med så mycket strul?
Det är bara 2,5 månad kvar
och som vi längtat har!
Det blir snart student och sommar
Vi hoppas att alla på vår mottagning kommar
Och på vår skiva, såklart!
Det kommer bli fläkt och fart
det blir antagligen helt crazy
och sen blir det nattmat på Daisy


Märks det att vi är skoltrötta och längtar efter srudenten..?
Nej nu ska jag fortsätta vara effektiv.
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0