Jag har syndat... (=bloggat dåligt)

Heeeeeeej!
Jag har varit lite off denna helg och det beror helt enkelt på att jag inte varit hemma. När jag har varit hemma så har jag antingen legat i min säng och sovit, eller tagit en snabbdusch på 10 min innan jag sprungit ut igen. När jag inte har varit hemma så har jag framförallt varit i stallet och hårdtränat inför nästa helg, eller så har jag varit ute eller hemma hos Val och ätit massa gott och onyttigt. Fast det vet ni ju redan allt om. Men nu så, nu är jag hemma och har hela kvällen framför mig som ska tillbringas framför Beck och förhoppningsvis med något gott. För det tycker jag att man förtjänar efter många timmar och hårt slit i stallet... Nästa vecka kanske jag borde försöka ha en nyttig vecka? Det fungerar ju aldrig för mig...

Nej, magen kurrar och precis just denna sekund ropar pappa att det är middag. Yum yum yum it's dinnertime!!
Later
Mal <3



Jag bjussar på en fin bild på oss i ettan... Tur att man förändras genom åren, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0