Inget vettigt

ÄNTLIGEN, har One Tree Hill kommit igen. Har vart uppehåll i flera veckor nu, men nu så är det igång igen! Såg precis senaste avsnittet och det är verkligen hur bra som helst. Det slutar liksom aldrig hända saker och det tycker vi om.

"I'm having this baby.."
"No! We're having this baby"
<3<3<3

Annars så ska jag till stallet snart och kolla på Helena träningen. Jag tror ni har förstått att jag tycker det är så tråkigt att missa allt.. Och clinicen.. Jaja, så länge han blir bra snart :-)

Nu blev det här inte alls ett vettigt inlägg, men men. Så blir det ibland med. Hoppas ni alla har haft en bra dag iaf!
Puss
Mal


Kommentarer
Postat av: V

VAA!:O jag hittar ju inte????????? Vart laddar du enr ifrån?

2009-03-17 @ 16:21:47
URL: http://virrputt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0