In tha bibliotek

Nu sitter vi i biblioteket, igen, och pluggar. Vi slutade för en timme sen men vi håller på att fixa det sista till vår P100 redovisning som är nästa vecka. Jag insåg precis att vi inte har några naturkunskapsprov kvar. Jag har alltså gjort mitt allra sista nkb prov någonsin, underbart. Bara ett eget arbete kvar, men det är ju mycket bättre!

För ett tag sen började det lukta avlopp i hela biblioteket och jag och Val kollade på varandra. Val sa "vafan är det som luktar..?". Men då var det bara Angie som hade rapat, mumsigt höhö!

Nu tror dom att jag är inne på badboll, men nej nej. Jag vet knappt vad det är? Haha, ska nog fixa det sista i ppt nu. Hörs sen snyggingar!

Mal


Vår fina vän från Rimini som är med i vårt P100 :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0