I'm back

Hej! Jag har varit fullt sysselsatt sen i onsdags så därav ingen uppdatering. Från och med idag kommer vi inte ha någon bil så vi har tagit de sista dagarna i akt och åkt runt i Sverige Stockholm. Det kanske inte låter som en stor grej men vi är beroende av vår bil haha.. :-P

Iaf, i onsdags var jag och Angelie i stan i flera timmar. Det började på Götgatan i en smyckesbutik där jag kollade på massa hängen från Tomas Sabo för att se att de jag önskar mig är fina i verkligheten för innan dess hade jag bara suttit och ringat in i en broschyr. Alla var lika fina i verkligheten och listan har blivit längre, tror jag valt ut ungefär 20st nu så några ska jag nog lyckas önska mig. Sen drog vi in till stan och gick runt i massa butiker. Sen blev det sen lunch på Sandys också, det sitter aldrig fel. Efter det blev det lite mer butiker och sen hem.


Skorna och skärpet som jag köpte.

På kvällen åkte vi till IKEA och köpte en byrå så hela dagen igår efter skolan höll jag och mami på att montera den. Och på kvällen sysselsatte jag mig med att fylla den och möblera lite i mitt rum.

Nu har jag precis kommit hem och ska laga lite lunch.
Puss
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0