God natt

Sådärringa, jag kom hem från stallet för en liten stund sen. Var ute med mamma på promenad med både häst och hund. Det fina vårvädret förvandlades till ett par minusgrader, men efter vår powerwalk var man riktigt svettig ändå. Sen hade vi fodring innan vi åkte hem igen.

Annars så har min helg börjat redan nu. Man fick välja om man vill gå på lektionen imorgon eller göra pappret hemma. Och jag fattade faktiskt vad det handlade om och är redan nästan klar med det. Så det ska bli riktigt skönt med lite sovmorgon imorgon. När jag vaknar ska jag åka in till stan och äta lunch med mamma, som vi brukar på fredagar. Sen ska jag ut till stallet på ännu en powerwalk med hästen. Hallå, jag har hört att det är bra träning? Haha. Sen på kvällen har jag en hel del planer med Frida. När vi var små och coola så kunde vi stå i mitt rum i timmar och sjunga singstar. Alltid samma 2 låtar, hehe.. Så det ska vi börja med imorgon sen så får vi se vad som händer. Vi har en del andra saker planerade också, men än så länge är det hemligt! Som alla kända bloggare skulle säga, "I love my privatelife" hoho.

Nu ska jag nog gå och lägga mig, är svintrött. Funderar på att kolla på en film, men jag vet inte om jag orkar.. I-landsproblem!

God natt alla!
Mal


Frida :-D

Kommentarer
Postat av: Friday

Oj, där var jag mitt i alltihop.:P

2009-03-19 @ 23:22:18
URL: http://heyjealousy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0