Friday

Nu är jag hemma efter att ha ätit lunch med mamma och Maria. Sushi blev det för mig idag och sen glass, jordgubb och melon. Så nu tror jag att jag klarar mig till middagen iaf.

Det blev film igår iaf och det var jordens snyggaste kille med i den. Jag tror jag är kär! Det verkade som att det var hans första och enda film vilket var lite synd för jag hade gärna sett mer med honom. Tror nästan jag ska åka till USA och leta efter honom...
Jaja man kan ju alltid drömma. Nu ska jag gå ner till bilen och köra ut till stallet. Det hade tydligen vart drama där imorse. Hovslagaren hade råkat skära upp hela Willes ben så dom var tvugna att åka till sjukan och sy.. Usch, stackare. Jag ska iaf pocka upp Frida på vägen, så det blir inte så ensamt i stallet idag :-)

Puss
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0