Födelsedagsfirande

Hej hej hallå.
Jag kom hem för en liten stund sen, vi har varit ute och ätit och firat Marcs birthday. Vi åkte ut till Helenelund och åt på Stockholms bästa persiska restaurang. Det var helt sjukt gott och jag kommer inte behöva äta på några månader (tills imorgon). Först blev det köttfärs och oxfiléspett  med ris och massa bröd och olika röror. Sedan delade jag och Andia på två olika persiska efterrätter, bl.a. underbart god glass och nån risnudelsak, haha. Sedan hade vi förberett tårta som vi smugglade in på restaurangen som en andra efterrätt. Vi satt alla med varsin sked och bara åt av tårtan. Som tur är så finns det kvar, så jag vet vad jag äter senare inatt och imorgon till frukost. Riktigt god chokladtårta! Så jag har spenderat min kväll med gooood mat och massa skratt. Min persiska har jag även förbättrat lite ;-)

Nu ska jag alldeles strax lägga mig i sängen och sätta på en film. Det lutar åt att det blir Step Up, 1an. Underbart att vara ledig imorgon och att få sova ut, looking forward to it!

Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0