Fan vad pajigt

Efter att jag skrivit igår så plockade jag som sagt upp Frida och vi åkte ut till stallet. Var riktigt härligt väder ute, perfekt för vår lilla powerwalk med hästen.
På vägen till stallet så såg vi en skylt där det stod "lösviktsgodis 3.98:-" så när vi skulle åka hem tänkte vi att vi kunde svänga in där och köpa godis. Men väl där inne så var det jätte äckligt och godiset såg gammalt ut. Vi bestämde oss för att åka till Willy's och lagra upp istället.
När vi kom hem så började vårt sökande efter playstationet och Singstar. Det började med att vi hittade en kontroll, sen hittade vi spelen på ett annat ställe och tillslut hittade vi micarna på ett tredje ställe. Men vi kunde inte hitta själva playstationet och den andra kontrollen. Vi letade hur länge som helst, i hela lägenheten. Vi gick till och med ner i källaren och letade. Men helt borta var det. Efter en timmes letande så ringde vi till mamma, pappa och Marc men ingen av dom visste vart det var.. Vi gav upp och bestämde oss för att köra Mario Party 4 på Nitendo Gamecube istället, för den hittade vi. Riktigt roligt var det så vi satt och spelade och tryckte i oss godis tills mamma kom hem. Då började jag och Frida laga middag, sjukt gott blev det. Pappa och Marc var hemma lagom tills middagen var klar och vi berättade igen om playstationet. Marc går iväg och på 10 sekunder hittar han det. På det enda stället vi inte har letat.. Längst in i hans garderob under hans bandyväska. Så efter middagen satte jag och Frida igång med Singstar. Vi körde våra gamla favoriter och insåg att vi var med på varje highscore lista.

Nog om det, strax efter tio så bestämde vi oss för att gå ut trots allt. Vi gick till Pan's där det är bartömning och gratis inträde. Det var sjukt mycket folk, drygt 640 pers fick vi reda på sen. Barpriserna var inte att leka med, galet billigt! Så där var vi och dansade tills dom stängde. Då tog vi t-banan till Slussen, gick till Donken och sen tillbaka till Slussen för att ta nästa tub hem igen. När vi kom hem började vi spela Mario Party 4 igen, vi spelade till kl 4 innan vi slocknade i sängen. När vi vaknade imorse så fortsatte vi självklart att spela i någon timme innan vi bestämde oss för att gå upp! Mamma undrade om vi var 8 eller 18... Det gör nog jag med!

Det var lite kort om min gårdag :-) Hoppas ni alla hade lika roligt som jag!
Puss
Mal

Eller just det! Här är en film från igår när Victor gjorde en "låt" om vår blogg som tydligen inte var en låt.. Fast han vill inte riktigt erkänna det!


Kommentarer
Postat av: Friday

Jag är iaf 19 faktiskt. Då får man vara en tönt, och spela tvspel. :D

Vi måste få ihop fler folk, så vi kan köra lag på singstar!

2009-03-21 @ 22:48:52
URL: http://heyjealousy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0