En sista update

Jag har precis ätit jordens godaste kebab, jag skojar inte! Kungshallarna går inte ens att jämföra med det här.

Imorgon skulle jag ha tävlat på Djursholm. Det är första delen av allsvenskan och det har vi sett fram emot hur länge som helst. Men min älskling är skadad :-( Dom var på klinik igår och han har fått en inflammation på vänster bakknä och är halt i båda fram. Så han blev sprutad i tre ben och ska vila helt i 2 veckor nu. Stackars plutten. Men det viktigaste är ju att han blir frisk, så vi hoppas på att kunna starta nånting fram mot slutet av våren / sommaren :-)

Nu ska jag packa, mitt tåg går om drygt 1 timme och här sitter jag och äter godis och dricker Cola. Jag vill inte åka hem! Det är så mysigt och roligt och braigt här. Och jag har aldrig tidigare blivit mobbad för min "dialekt" men nu blir jag och Veronica det hela tiden. Jag kommer sakna det!

Mal

Fina du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0