En ovanlig måndag

Hej!
Som ni säkert märkte så sov jag inte alls mycket inatt. Somnade strax efter 22 och vaknade igen vid 2.30 av att jag var sjukt kissnödig. Intressant, jag vet. Sen efter det så kunde jag verkligen inte somna om. Så jag låg som sagt med datorn ett tag och den stängde jag ner vid 5. Då hittade jag skönaste sovställningen med lagom mycket täcke och var på väg att somna igen. Men nej nej, då hör jag att någon spolar på toan och jag är snabb med att inse att det är mamma och att det är dags att gå upp nu..

Vi åkte ut till stallet och gav alla hästarna och oss själva mat innan det var dags att köra LeMarc till kliniken. Där gick allt förvånansvärt bra, han blev sprutat i bakknät igen och vi var klara på en timme. Två veckors vila till som gäller nu, fast nu får vi gå promenader som är en halvtimme långa istället, wie. Riktigt härligt nu när våren börjar titta fram.
När vi kom tillbaka till stallet så red jag Cheila. Hur mysigt som helst var det, tänk att ridning kan få en så glad. Var ute i vårsolen och skuttade runt. Tack så jätte mycket för lånet!

Sen när vi kom hem igen bytte jag till mjukisbyxor och däckade på soffan direkt! Vi var väl hemma vid 12 kanske och jag sov till 16, kan man faktiskt förstå! Och jag är fortfarande rätt trött, hmm järnbrist?

Vet ni vad jag ska göra nu då? Dun dun dun dun, jag ska iväg till gymmet! Duktigt va? Jag och mamma ska köra ett bodypump pass, så jag vet någon som kommer ha träningsvärk imorgon.
Jaja, nu börjar jag få lite bråttom.

Mal


Ibland så, så får man till bilderna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0