En måndag med paranoia

Hej! Det har varit en lång dag idag men jag och Linn roade oss så gott det gick eftersom de andra girlsen inte var i skolan. Vi leder båda två av paranoia förresten, det konstaterade vi idag, stackars oss. Vi slutade vid 15.00 och efter skolan åkte jag hem, jag höll på att svimma av hunger eftersom jag inte hade ätit sen 7.00 på morgonen så jag kastade i mig mat och sen somnade jag på soffan. När jag vaknade drog jag med mami till gymmet och så var vi där i en timma. Det var sjukt jobbigt och jätte mycket folk, och what's up med att stöna som en galning på gymmet? Inte ok.
Nu har vi precis ätit middag och jag ska hoppa in i duschen och blir lite fräsch.
Hoppas ni haft en bra dag.
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0