En lördagskväll

Hej alla glada!
Igår var en riktigt rolig kväll. Jag och Linn började på nya Vappe i Gamla Stan. Kvällens roligaste där var en kille som kom fram till oss och sa "tjejer, är det här det händer? kommer det massa folk hit sen?". Vi ba "eh, det här är en restaurang..". Danne blandade som vanligt delicious drinkar och vi beställde till och med en Flatline (Sambucca, Tabasco och Tequila) frivilligt.. Vi lär oss!
Vid tio så drog vi vidare till Pan's och där mötte vi upp Valentina, Angelie, Anna, Juila, Camilla och Vicky. Det var som sagt sjuka priser i baren så jag och Limpan delade på en flaska vin. Sen flummade vi runt där tills dom stängde. Camilla ville gå till Movitz men alla andra ville till nån typ chillfest vid Odenplan. Jag vet inte riktigt vad jag ville men jag, Linn, Anna och Vicky drog till Odenplan. Väl där tyckte jag och Linn att det var väldigt segt så vi bestämde oss för att rymma, vilket vi har blivit väldigt bra på. Så vi drog till Donken vid Fridhemsplan istället, så galet gott. Och ungefär där slutar kvällen, bara tuben hem typ.

En riktigt nice kväll som vi måste göra om snart!!









Nu håller Marc och Andia på och lagar "frukost" till mig. Man blir riktigt bortskämd när hon är här!
PUSS
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0