En kväll i Helsingborg

God morgon, god morgon! Nu har vi precis ätit frukost och sitter och chillar lite. Igårkväll så åt jag, Veronica, Marcus och Melle först Tacos till middag innan Hulken (alla deras smeknamn..) mötte upp oss och vi gick och bowlade. Jag trodde att jag skulle vara helt klart sämst och köra den i rännan hela tiden, men inte! Jag var faktiskt mycket bättre än vad jag trodde och kom till och med 3a första rundan. Jag är nästan stolt över mig själv ;-) Hade man räknat i mål så hade jag vunnit helt klart iaf...
Efter det gick vi tillbaka upp hit och det kom massa annat folk. Vi körde Guitar Hero och kollade massa roliga klipp på youtube. Vid tolv rörde vi oss ner mot Tivoli där alla sa att det var 18, eftersom jag och Veronica är så små! Men nej, 18 var det inte där haha, fast det fixade vi med vakterna som gjorde fina Kingstonpass till oss så vi fick komma in iaf. Vad fan var det liksom? Där stannade vi tills det stängde och stod och dansade som galningar i schlagerrummet. Och som vanligt träffade jag och Vera en hel del skumma människor!
Sen kom vi hem igen och satt och snackade ett tag. Kom i säng runt strax efter 4 och jag var hur trött som helst. Men då skulle de andra två som också flyttat in i "mitt" rum snarka som fan. Till slut somnade jag och here I am. Kommer slockna på tåget och sova hela vägen, helt klart!

Puss
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0