Dans, ursäkt och andra viktiga saker

Såklart, Kevin var inte där idag. Eller han var där, men gick när vår lektion började... Så vi hade vikare. Igen. Fast det var en riktigt rolig nisse det där. Haha, det är lite svårt att förklara men fan vad vi garvade idag. Och sen när han börjar med värsta dansen.. Hah, vi hann med ungefär första och sista steget av 10 st på 2 sekunder. Tror aldrig jag kännt mig så dålig, men som sagt, fan vad kul vi hade!

Och så över till en annan sak. Här kommer min officiella ursäkt till Andia som visst smakade pappas rabbemos, en tugga. Det får räknas eftersom jag inte åt så mycket mer.. Så jag hoppas att vi är back together igen, för jag gör slut. Ska du lura i Marc att plugga så får du se till att det inte är jag som får sitta med den tröga saken i en timme. Som jag gjort ikväll. Tack vare dig ;-)

Haha, nu ska jag ta och hoppa in i duschen och komma ut som en ny, fräsch människa som ska lära sig att inte ramla nåt mer. För vem halkade när hon var ute med Dennis nyss? Eller ja, jag ramlade inte idag. Jag slog bara i benet i staketet lite, men det är ju inte så farligt.

Mal


Här är en bild som inte har med inlägget att göra, men den påminner mig om hur mycket jag längtar till sommaren. Åååååh! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0