Chocholate makes people smile

Så! Det var riktigt kul idag på gymmet, kände mig så stark och duktig hihi.. Nu har jag precis ätit en stor pastatallrik (+några chokladbitar) också och ska hoppa in i duschen och fräscha till mig. Sen kanske jag borde plugga också...? Jag har inte ens börjat och jag som måste lägga mig tidigt idag för att vara pigg till imorn då provet är redan på morgonen och sen ska jag iväg på bio på kvällen :-)
Ja vi får se hur jag gör, känner inte att jag blir heartbroken om jag failar på provet men det är ju lite onödigt...
Nu: Duschen!
Val

Kommentarer
Postat av: Frances

Haha okej a ja gissade på det.



:)

2009-03-04 @ 20:12:58
URL: http://flamingoforce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0