Bedtime Stories

Nu har jag precis landat innanför dörren efter bion! Vi såg filmen Bedtime Stories för ingen av oss orkade med nån avancerad dramagrej och tyckte den verkade kul. Filmen var gullig, verkligen en sån där lätt, lite romantisk komedi och jag gillar Adam Sandler så det var ett plus. Det var även massa andra kända ansikten, bl.a Monica i vänner och Felicity från serien Felicity och massa fler som jag kände till. Jag var inte heller sen på att berätta det för honom så han måste ju verkligen tro att jag är en TV nörd, haha men det är jag väl kanske också? Vi åt en massa popcorn och allt precis som man ska men vi fick bara i oss hälften och nu är jag proppmätt.. Nästa gång kanske det räcker med en liten eller mellan haha
Nu är det dags att sova
Natti natti
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0