Att vakta en cafeteria

Idag efter naturkunskaps provet så hade jag lite tid kvar tills jag skulle till tandis och de andra hade tid över tills nästa lektion började. Så vi gick ner och satte oss i cafeterian, som vanligt. Det var bara vi som satt där när hon som jobbar plötsligt klär på sig och frågar om vi kan vakta cafeterian. Visst säger vi, i tron om att hon bara skulle vara borta i några minuter. För vem lämnar cafeterian med miljoner godsaker och pengar och förlitar sig på 4 ungdomar som man inte har en aning om vilka det är? Iaf, där satt vi och vaktade som bäst när det börjar strömma in folk.. Vad fan gör vi nu? tänkte vi. Så Nina fick ställa upp och hoppade in bakom kassan. Oj vad vi skrattade, men rikigt duktig var hon! Typ 15 min senare hade cafeteriantjejen fortfarande inte kommit tillbaka. Då var det dags att börja röra sig mot lektion och tandis. Jag var dock tvungen att gå, så hur historian slutar kan ni få gissa er till själva. För jag vet faktiskt inte.

Mal




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0