Another monday

Jag var precis inne på läskigaste hemsidan någonsin. Jag höll seriöst på att skita på mig och då kom jag bara till steg 6. Tänker inte tipsa om den här, för tro mig, ni vill inte gå in på den! Jag vet nån som inte kommer kunna sova inatt.. Usch!

Så till nåt annat istället. Idag slutade vår sista lektion kl 13 men gissa vilka som satt kvar till strax efter 16 och fixade med det sista till P100 redovisningen imorgon? Fick lite hjälp av Patrik att plasta in det och så så nu är det jättefint. Tror att redovisningen kommer gå hur bra som helst imorgon och vi har ju redan fått en liten hint om vårat betyg och det är vi mer än nöjda med :-)



Nu ska jag smörja in mig med Doves summer glowing eller vad den heter. För jag tänker vägra går runt som ett spöke länge till. Sen ska jag krypa ner i sängen för jag är galet trött.

God natt
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0