Tuesday

Bloggen krånglade igår - som vanligt.. Så det gick inte att logga in och skriva något.

Igår blev det först lite shopping och sen när jag kom hem satte jag mig på balkongen och åt glass. Det var så härligt väder igår, synd att det inte kunde hålla i sig. Sen tog jag en promenad med Dennis i värmen och sen åt vi en rikigt sommarmiddag på balkongen. Chillade hemma efter det, dammsög mitt rum och lite så :-) Och sen slocknade jag i min säng vi 22. Fattar inte hur jag kan vara så trött hela tiden..

Här hade jag tänkt lägga in bilder från igår, men det funkar inte..

Nu ligger jag i min säng och hör hur det regnar ute. Det låter så iaf.. Ska hoppa in i duschen nu.

Puss
Mal

Kommentarer
Postat av: Vera

Älskepälsk! :) Nu har jag hittat lösenet till bloggen xD Ny adress däremot ^^.



Love <3

2009-06-02 @ 14:50:45
URL: http://vscarisbrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0