Vi tatuerade oss!

Nu är det som sagt gjort! Angelie, jag, Malin och Linn bokade tid i lördags för att tatuera oss idag. Det gjorde vi också och i den ordningen. Linn var väldigt nervös och jag blev det till och från. Malin och Angie var riktigt coola och verkade inte alls nervösa. När vi kom dit fick vi sitta och vänta ett tag och sen kom killen som skulle göra det fram till oss. Vi skulle göra ett hjärta och killen frågade om vi hade nån skiss. Det hade vi såklart inte eftersom det var tjejen som egentligen skulle tatuera oss som skulle gjort det. Men eftersom det var lite avancerat och killen skulle göra det istället så fick han lite panik när det inte fanns något hjärta. Det hela slutade med att jag tog en femkrona och drog en ring runt (som en mall till storleken) och ritade hjärtat i. Och sen gick vi in två och två och gaddade oss!
Och såklart tog vi några bilder


Angelie och jag gick först


Angie var happy och showade med sin piercing



Malin, Linn, Angie och jag


De tog bilder på oss till sitt forum och sen skrev vi i gästboken :-)

Det gjorde inte så jätte ont men nu svider det lite..
Snart kommer mami hem så vi får se hur hon reagerar när hon får syn på den hihi
Puss
Val


Kommentarer
Postat av: Ale

fint =)

2009-01-25 @ 20:12:44
Postat av: sabina

Hörde en fågel viska om denna eviga smyckning, måste bara kolla in och me likes.



Ett tips tjejer, om ni vill ragga killar (eller tjejer) på rockiga klubbar, typ ankaret, så är den ett skjut bra sätt ;)

2009-03-19 @ 19:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0