Big probs

What to wear, what to wear - that is the question.
Jag är i princip klar och sitter och väntar på Friday. Med ett undantag, jag sitter i morgonrock. Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll, finns det inte någon som känner för att köpa en ny garderob till mig? Gärna typ nu? Jag får väl gräva lite I guess.
Ikväll så kommer som sagt Frida hit och sen ska vi vidare ut. Vi tänkte börja på Ice där det ryktas att ett antal drinkbiljetter väntar på oss och gratis är ju aldrig fel? Vad som händer sen beror antagligen på hur mycket folk som har bestämt sig för att gå ut idag. Men alla säger att om det är tomt på fredagen så kommer alla på lördagen så man kan ju hoppas. Vi tänkte prova iallafall, i värsta fall slutar vi på donken eller seven och det är ju aldrig fel det heller. Och vi hade ju faktiskt grymt kul igårkväll när det var folktomt, det blir vad man gör det till helt enkelt. Tom det vi gjorde innan vi drog hem var ju lite roligt såhär i efterhand, eller vad säger du Frida? Haha, och vår nya stupfulla vän som blev utslängd från Solidaritet eftersom hon gått in på toan med en kille. Verkade vara mycket sånt igårkväll..
Jaja, känns som att det är dags för mig att bestämma vad jag ska ha på mig. Inget svart har jag bestämt mig för så det lär ju bli rätt svårt eftersom allt jag äger är svart... Hm.

Ha en grym kväll alla!
Puss
Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0