Nattligt inlägg

Vissa kvällar blir lyckade, andra misslyckade... Så är det när man bara är 18 år! Men jag börjar bli trött på att höra saker som "Om någon av er är 90a blir jag arg" och "Ni är lite för unga tjejer". Ikväll orkade vi inte ens försöka ta oss in någonstans. Det är så jävla trist att gå ut i Sverige, varför ska det vara så? När man äntligen har åldern inne för att gå ut och ha roligt så har man egentligen inte det. För åldersgränserna bara stiger och hur många 18 års ställen finns det i Stockholm? Typ 5?
Nu brukar vi visserligen komma in på de bättre ställena med högre åldersgränser men det krävs ju en del för det. Och massa tur!

Nu skriver jag säkert bara det här för att jag är trött och allmänt irriterad just nu :-P Jag kommer säkert ha heeelt andra åsikter när vi stapplar ut från Berns nästa gång... Jag tror helt enkelt att det är dags för mig att sova!

God natt
Kram Mal (hahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0