Tidig helg

Så var sista skoldagen denna vecka också avklarad. Vi är lediga imorn för det är skidresa och vi ska ju som sagt inte åka. Men nu är jag sugen igen, åh, vi skulle åkt! Haha funderar seriöst på att göra som Linn sa men nej så långt skulle jag nog inte gå och vi skyller på att det är försent nu haha.. Camilla kom på besök idag och spred lite solsken över norra och så har vi pratat betyg på lektionerna. Jag blev sjukt glad över mitt MVG i Svenska B!
När jag kom hem och skulle hämta posten hoppades jag på att mina foton skulle ha kommit så jag kunde börja pyssla med det men det hade de icke gjort, lite tråkigt. Antar att de kommer imorn men jag vet inte om jag hinner imorn för jag ska sova ut ordentligt och sen ska vi styra upp en fika och så får vi se hur det blir med kvällsplanerna. Är inte jätte taggad på att dra ut men det kan alltid ändras eller så hittar vi på nåt myspys, kanske våldgästa Nina med att komma dit och baka kakor och mysa. Det skulle va mys för det känns som 100år sen vi träffades!
Puss puss
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0