Bad hair day?

Jag har haft mitt hår uppsatt i en knut under de här dagarna. Nu bestämde jag mig för att ta tag i fanskapet och hoppa in i duschen. Jag fick mig en mindre chock när jag släppte ut håret, haha. Jag undrar vilka nya arter skalbaggar som hade planer på att bosätta sig där i...






You see? Så flera schamponeringar, balsameringar (säger man så? låter som jag ska göra en mumie..), svordommar över mitt hår, miljoner förlorade hårstrån, en del huvudvärk och en balsamspray flaska senare var mitt hår tillbaka. Och jag kan garantera att jag har duschat och skrubbat bort varenda influensabakterie från min kropp.



Om du känner lukten av cocos imorgon: du är inte på en strand på Hawaii, tyvärr. Det är bara jag. Som använt för mycket av min balsamspray som råkar lukta just cocos. Sorry.
Jag känner att det här är ett väldigt givande inlägg, ta åt er mina läsare!

Nu ska jag antingen fortsätta med The Hills (jag hade rätt, fastnade totalt när jag började med säsong 2) eller läsa min kära bok. Först ska jag bara bädda med rena lakan. Gud så duktig och alert jag känner mig. Kommer sova som en stock inatt.

God natt.
Mal

P.s. Jesus vad blek jag är :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0