PUSS

Jag har fortfarande inte börjat packa eller klätt på mig, istället sitter jag och tänker på en grej som vi hade riktigt kul åt för några dagar sen. Nämligen hur folk kysser, och då var det inte själva kyssen utan ögonen. När jag var 10år var jag bästis med en kille som visste väldigt mycket så han höll alltid på och berätta massa saker för oss andra och om vi undrade något hade han alltid svar eller tog reda på det. Och precis som alla andra 10åringar älskade vi att leka "sanning eller konka" och "snurra flaskan" haha. Iaf så slutade det alltid med att han sa till alla oss andra att vi måste blunda när vi pussas, för annars "njuter man inte av det". Det där är en grej som följt med mig hela mitt liv så automatiskt sluter jag ögonen. Det vi kom in på för några dagar sen var iaf att om man kysser någon på en offentlig plats, typ mitt i stan eller vid bussen så vill man gärna ha koll på vad som händer runt omkring. Jag fick då ur mig att jag ibland kan komma på mig själv med att öppna ögonen för att kolla vad som händer eller bara det ena för att var lite diskret. Jag kan också märka hur jag kollar om killen har sina ögon öppna eller inte haha.. Under samtalet kom det fram fler såna grejer och det slutade bara med att de andra skrattade åt att jag ens tänkte på det. Ja lite lustigt kanske, jag skyller på att det är min gamla bästis fel.



PUSS
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0