Imorn smäller det!

Skolan idag gick bra. På lektionen i småföretagande pratade vi om UF mässan som vi självklart ska vara med på. Eller måste? Haha nej vi vill, vi har bara varit lite dåliga på att planera och fått lite cold feet nu men det blir nog bra! Vi ska planera lite till vår monter och så nästa gång. Sen fick vi våra betyg på alla avslutade kurser också, som vi längtat!

Efter skolan åkte jag bara hem och vände, satte på mig gymkläder och drog till gymmet med mami. Vi var väldigt ambitiösa och det lär kännas i kroppen imorn. Sen åkte vi och handlade, kom hem och åt middag och så. Och nu sitter jag här och kollar på 2½ men, det är sjukt kul!
Är inte så skrivsugen nu men så har min dag sett ut.

Imorn smäller det! Angelie, jag, Malin och Linn. Förväntansfull och lite nerös.
Kramar
Val

Kommentarer
Postat av: Ale

Vårat företag fick inte vara med :(! jag grååååter ville träffa er där :(

2009-01-21 @ 22:09:14
Postat av: valentina

vaaa?! men du kommer väl och hälsar på oss??? :D

2009-01-21 @ 22:16:16
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0