Igårkväll var det galet!

Igår var det gaaaalet! Det var längesen jag hade så kul!


Vi började kvällen hos Malin med middag och Let's dance


Sedan gick vi till Sogni där vi tog ett glas vin och blev bjudna på shots


Veronica, Camilla och Camilla joinade också


Anna är äntligen hemma från Vietnam!


Efter Sogni gick Veronica och Camilla till Göta Källare, Linn, Anna och Camilla drog och jag, Angelie och Malin gick till Berns där vi blev bjudna på massa skumpa!


En av killarna tyckte det var mycket kul att fota ur konstiga vinklar


Sen blev vi bjudnapå drinkar av en annan.
Han köpte 10st till oss 3 tjejer


Sen lämnade han som sagt oss med sitt kort
(men vi köpte inget mer för vi tyckte inte det behövdes haha)


men det tyckte han så det blev 10st till vilket resulterade i att vi gick runt och delade ut många

Sen blev det efterfest på Spybar med några killar och vid 06.00 imorse kom jag hem. Idag kan jag faktiskt erkänna att jag för ovanlighetens skull inte mår prima såhär i efterhand haha. Och så har jag ont i fötterna efter allt dansande!
Trots allt vaknade jag runt 11.00 men jag spenderar min lördag i soffan framför TVn, det känns bäst så haha
Hopas ni hade kul igår för det kan jag lova att jag hade!
Puss puss
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0