Soft och Ambassadeur

Igår då. Kvällen började på Soft redan vid 21. Det var jag, Linn, Anna, Julia, Camilla, Dennis och hans kompis som jag inte kommer ihåg vad han heter. "Nattklubben" där hade inte börjat än så vi satt och drack öl och snackade och hade det trevligt. Jag och Linn spetsade även vårat vin lite, hoho busigt!





Sen när vi kände att vi hade gjort vårt där så drog jag, Anna, Linn och Dennis vidare till Amba. Lite roligt var det när vakten bara bad att den yngsta skulle visa leg, och där står vi, ett gäng 18 åringar liksom. Det blev snabbt riktigt mycket folk där och vi dansade som bara den. Det delades även ut RedBull vilket var nice.
Vakten jag, Angie och Valentina lärde känna i onsdags visade sig jobba på Amba på helger, så honom snackade jag en del med. Riktigt rolig var han, engelsman så det var perfekt att träna lite engelska nu när man inte läser det i skolan längre ;-) Han lovade iaf att släppa in massa snygga killar till oss nästa gång!





In i dimman...
Tidigare har vi bara varit på stora dansgolvet. Men igår hittade vi ett mycket roligare dansgolv haha! Det var sådär att man kunde texten till alla låtar, roliga låtar. Som Grease, Dirty Dancing, Carola - Fångad av en stormvind, Hanson etc etc. Så där höll vi till ett tag innan vi gick ner igen.

Nu kom Valentina hit, så vi ska äta middag och dricka lite vin och cola. Det blir mysigt, dags att vara social. Under tiden kan ni ju njuta av de här videosarna från igår. Hm, nyktert?


Carola - Fångad av en stormvind


Hahaha, sexig kille som dyker upp!


Dirty Dancing - I've hade the time of my life

Youtube ger grymt dålig kvalité som vanligt, men det får ni stå ut med ;-)

Dinnertime!
Mal

Kommentarer
Postat av: limpiano

hahahha fyfan vilka knäppa fiiilmer! what a night;)

2009-02-01 @ 14:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0