Helgen firas med belgisk choklad :-D

Hellu!
Nu har helgen börjat, det här var en lagom lång vecka ;-) och idag hade vi ingen litteraturvetenskap så vi slutade tidigt = NICE! Jag åkte hem, lagade lite lunch och har legat och kollat på The Hills sen dess. Jag såg klart säsong 4 så jag bestämde mig för att börja kolla lite på Laguna Beach, haha. Det verkar inte alls lika bra, men har man inget bättre för sig så...
Dagens planer är nada fram tills kl 18 ungefär då det är dags att röra sig mot dansen. Sedan hem igen, slänga i mig lite middag och sen lutar det som sagt åt utgång. Jag kommer ju äga på dansgolven ikväll efter att ha värmt upp med Kevin och streetmixen!

Jag är sugen på choklad. Eller jag har ätit lite choklad som jag fick av Marcs flickvän men nu är den slut och den var sjukt god och jag vågar inte gå och fråga om mer. Jag är feg. Smart är jag också...
A: Malin, vill du ha belgisk choklad?
M: Eh, vad är det?
A: Choklad från Belgien!
Piiiinigt hahaha. Men gott var det!

Sedan är jag lite sugen på att prova Royal Garden i helgen. Det vore nice. Får se om jag lyckas övertala någon annan till att vilja gå dit och spana in stället :-D Men det är mycket på g i helgen. Så vi får se hur det blir med det, jag menar, stället finns ju kvar!

Nu ska jag göra något annat än att fortsätta babbla på här. Kanske städa lite. Eller hämta kakor i köket.. Hmm...

Mal


Ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0