We pop champagne

Hej!
Jag står i just nu i köket och steker pannkakor med Dennis vid min sida, tom han har vågat sig ut hit. The Voice är på och jag passar på att sjunga ut några vackra toner nu när det inte är någon hemma.

Så, dansen! Jag är helt lyrisk, som alltid efter dansen med Kevin. Han är så otroligt duktig! Vi började med att köra miljoner armhävningar och sit up's, jag vet någon som inte kommer kunna gå imorgon... Sedan började vi dirket med själva dansen och koreografin är riktigt rolig. Låten som vi dansade till gick typ "Pop champagne, pop champagne, we pop champagne, we pop champagne. Got to order more champagne". Nåt sånt, haha. Då tänkte jag bara på senaste gången på Berns när vi satt och drack massa champagne!
En annan sak som var skönt var att gruppen var mycket mindre den här gången. Det var i princip inga nya och dom jag och Val "tyckte mindre om" hade slutat. Vi var väl knappt 10 pers. Så man hade gott om space för en gångs skull :-D

Nu ska jag se till att få mina pancakes färdiga. Vi hörs senare!
Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0