När ska vintern ta slut?

Hahah, Malin har varken vänt på dygnet eller åkt till rymden ;-) Malin har bara varit i stallet och hopptränat i -10 grader så hon frös lite när hon kom hem. Vilket resluterade i att hon försökte få upp värmen igen genom ett varmt bad, miljoner kläder etc. Men nu så börjar hon bli fit for fight igen, lagom tills hon ska gå ut med Dennis... Hatar denna kyla!

Jag har varit så konstig i magen på sista tiden. Alltså inte bajskonstig utan det började på nyår med en brännande känsla liksom. Det kändes som att man skulle spy men ändå inte.. Det försvann lite grann när jag kom hem och la mig på soffan. Sedan hade jag samma ont i ca 3 dagar och det var då jag insåg att det var samma sorts ont som när jag hade magkatarr för några år sedan. Och nu de senaste dagarna har jag inte haft så ont, utan bara lite, men istället är jag hungrig hela tiden. Samtidigt som jag är proppmätt. Det är jätte svårt att förklara och när jag försöker äta får jag knappt i mig någonting för jag är ju mätt. Skit skumt. Och jag känner hur jag börjar bli svagare, att bära en tallrik känns jätte tungt. Vad är detta, någon som försöker ta ifrån mig min stora passion? Jag som alltid har varit ett matvrak :-( Sen fattar jag inte hur alla modeller som går på jätte strikta dieter klarar av det. Det känns som mina ben ska gå av vilken sekund som helst. Men ändå inte, haha. Det är som sagt svårt att förklara men jag antar att det inte är normalt. Hoppas att det går över snart...

Annars är väl allt bra förutom att skolan börjar på torsdag. Det har varit så skönt att slippa känna sig stressad och bara göra saker som man känner för att göra. Men nu är det bara exakt 5 månader (- en dag) tills vi tar studenten. Det är ju ingen tid alls. Inte ens ett halvår. Sen ska jag börja tjäna storkovan ;-) hihi! Eller så gör jag det lätt för mig och gifter mig rik eller skaffar en rik pojkvän, någon som är sugen?

Dags att klä på sig igen och gå ut i kylan. Igen.
Vi hörs när jag kommer upp igen, känner att I owe you that!
Puss
Mal


Vad gör man inte för denna goding?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0