Nyår

Första inlägget år 2009 hihi.
Igår var det ju nyårsafton och det var mycket trevligt men stressigt. Jag fixade iordning mig i form av duscha, tvätta håret, måla naglarna och så utom smink och det här hemma. Runt 16 kom Malin hit då vi kom på att vi kunde åka och handla här i Sickla på vägen. När vi hade handlat åkte vi till mig och hämtade mina grejer och sen åkte vi hem till Malin. Vi gjorde mat, bakade kladdkaka och andra förberedelser, någon gång vid 18 anslöt sig Angie och strax före 19.00 kom de andra tjejerna och då började vi tre sminka oss, fixa håret och ta på oss finkläderna, mycket stressigt. Vi åt middag, drack drinkar, dansade och taggade till hos Malin och sedan drog vi upp på söders höjder där vi såg ut över typ hela stan.

Vi tog väldigt många bilder och här är några:


Camilla, Linn, Malin, jag, Angelie och Nina vid förrätten


Camilla och Linn


Nina och Julia


Malin och Angelie fixar huvudrätten


Jag


Linn och Malin vid varmrätten


Nina, Camilla och jag


Linn och jag


Malin och Angie med den fina champagnen


Malin, jag, Angie och Nina


Nina och jag


Angelie, Nina, Camilla och Malin med tyskarnas dans


Angelie och jag vid den fina granen

Jag och Angelie vaknade upp hos mig klockan 14.00 idag och båda mådde bra så det var skönt. Sen drog vi hem till Malin för att hämta våra grejer och nu sitter jag i sängen och kollar på TV.
Puss puss
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0