Jag vet inte vad jag ska ha för rubrik

En pizza, en pirog och en chokladboll senare... Jag har precis ätit lunch helt enkelt ;-) Jag jobbar på att ha den perfekta kroppen ikväll, haha!
Annars så kom jag precis hem från stallet. Det blåste och var svinkallt trots att det var +3 grader ute, Ryssland -20 here I come!

Jag har verkligen ingenting att skriva just nu så jag kan passa på att säga grattis till Victor som fyller år idag! Vilket ska firas på Movitz ikväll, det blir nog grymt!

Håkan besökte en spågumma efter en väl genomfestad natt. Han slog sig ned och utbrast: "Jag vill inte veta ett dugg om framtiden, jag vill bara få reda på vad fan jag gjorde igår".

Det där är så vi på söndag...

Mal

Kommentarer
Postat av: Friday

Visst skulle du pka den 5:e? På min stackars födeleseedag

2009-01-24 @ 23:03:07
URL: http://heyjealousy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0