Lite allt möjligt

Det måste vara nåt seriöst fel på mig. Jag är jätte sugen på att gå ut och bara dansa hela natten. Jag fattar inte hur jag aldrig kan tröttna, det är lika roligt varje gång. I helgen får det bli, jag måste ju försöka begränsa mig. Lite iallafall!

Kvällen har för övrigt varit riktigt mysig. Jag mötte upp Bella och Maja på Espresso House och sen efter ett tag började vi röra oss mot bion. Vi hade laddat upp med godis, popcorn och cola så inget kunde ju direkt gå fel. Gissa vad vi såg? Twilight, haha min fjärde gång.. Men jag måste säga att det var mycket bättre på bio och kvalitén på filmen gjorde stor skillnad. För nu såg man tex verkligen hur han ser ut i solljus. Åh, jag längtar tills tvåan kommer och så fort jag har läst ut min tråkiga Sidartha bok (skolarbete) tänker jag fortsätta med tredje boken.
Det var lite roligt när jag skulle köpa böckerna för jag hade kollat på internet så att de skulle finnas och jag inte sprang dit i onödan. Jag tror jag letade i en kvart innan jag bestämde mig för att fråga någon som jobbade där.
"Ja, den har vi, följ med här" sa hon som jobbade och jag följde glatt efter.. In på barnavdelningen! Haha, inte visste jag att de skulle stå där...

Nej hörni, det börjar bli dags för mig att röra mig mot sängen. Tänkte lägga mig och kolla på ett One Tree Hill avsnitt eller två. Istället för att fortsätta läsa min bok liksom. One Tree Hill känns lite finare, lite bättre you know.
Imorgon ska Nina följa med mig till stallet, den galningen. Du vet att vi kommer frysa ihjäl va? Det ska ju bli massa, massa minusgrader igen.. Får ta med henne på sommaren igen, allt är mycket charmigare då!

Jaja, god natt på er!
Mal


Nina, din snyggloppa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0