Take a chillpill

All the single ladies, all the single ladies put your hands up!
Nu sitter vi hemma hos Val och lyssnar på The Voice, Beyonce som spelas vilket ni kanske förstod. Vi har en chill helg den här helgen så igårkväll var vi alla hemma hos Nina allihopa och kollade på Let's Dance och åt kolakakor som Camilla bakat och choklad. Det var mys och vi var hemma innan tolv för en gångs skull... I Vår värld är det rätt ovanligt på fredagar.

Imorse följde vi och Linn med Angie till Eaststreet som skulle byta sin piercing. Shit vilken läskig lokal! Man gick ner i en källare där det stod skåp med verktyg som såg allt annat än mysiga ut och sen var "piercingrummet" ni vet sådär vitt och steriliserat. Usch, jag ska aldrig pierca mig!! Men det gick smärtfritt som tur var och efter det tog vi en tur i Ringen och planerade lite...
Sen åkte jag och Val hem till mig och åt rester från vår tacopaj igår och kollade på One Tree Hill. Ben and Jerry's till efterrätt, såklart! Men det gick vi bort under vår promenad med Dennis... Tror jag. Vi tänkte köra hundtricket men gav upp när de snyggaste killarna (om man nu kan kalla de snygga) var två kineser med både långt och kort hår. Samtidigt. Om ni fattar.

Nu har vi iaf precis kommit hem till Val och hon är i full gång med att städa. Senare ikväll kommer antagligen de andra hit och chillar. Shit vad vi kommer vara taggade nästa helg... Om ni läser så har jag och Val bestämt film till ikväll, surprise surprise. De andra har iaf inget att säga till om för vi har bestämt oss!

Nej nu tycker dom att jag skriver för mycket så jag ska nog sluta. Vi ska ändå laga middag snart, öppna resturang nästa för oss eller?

Ha en grym kväll!
XoXo Mal(&Val hälsar)


Vi delar allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0