Utekväll vs. Hemmakväll

Utekväll eller mysig hemmakväll med godis framför tv:n? Varför välja när man både kan ha kakan och äta den ;-) Så först kör vi lite slapp här hemma med godis och choklad (of course) för att förbereda utgång. Det känns som att det kommer bli en bra kväll. Sen kommer även min personliga hårfixare hit så en grym frisyr blir det ikväll istället för tråkigt utsläppt, right Shaniqua? (Vet fortfarande inte hur det stavas...)

Nu ska jag städa undan lite i min säng och mitt rum så det ser ok ut när det börjar droppa in folk. Fast det går inte så bra när Dennis breder ut sig över hela sängen.. Hm, en anledning att sitta liiiite längre vid datorn? Eller jag ska nog göra nåt annat, typ ta bort sminket så det blir bra sen.
Puss på er

Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0