Fredagkväll

Hallå! Idag är det fredag vilket betyder utgång för många men jag tänkte att jag skulle vara duktig och hålla mig hemma ikväll för egentligen skulle jag upp tidigt för att jobba imorn. Nu blev det inte så för det fanns inget jobb kvar. Bokstavligt talat. Verksamheten är nedlagd och det skulle vara sista jobbtillfället för mig imorn men imosre fick jag ett samtal och fick veta att det inte behövdes. Jag har varit anställd i två år och i onsdags fick jag mitt arbetsbetyg. Det var jättekul att läsa och jag fick bästa rekommendationer. Väldigt roligt! Så jag antar att jag ska leta nåt nytt snart, men tills vidare blir det fartfyllda helger. Vi börjar imorn med utgång och så ska vi  "supa bort alla minnen av hon-som-inte-får-nämnas-vid-namn" som Malin uttryckte det haha.. Förutom den idioten kommer jag sakna alla för det har vart riktigt roligt många gånger och jag har verkligen utvecklats.
Så, om någon har något roligt projekt på gång så är det bara säga till för jag tror det dröjer ett tag innan vår nattklubb kommer igång hahaha ;-)



Nu ska jag kolla på Let's dance, åh, jag vill också dansaaaaaa!
Ha det så trevligt ikväll!
Val

Kommentarer
Postat av: Angelie

Hihi, det ser ju ut som du på bilden :) (alltså inte pingvinen :P )

2009-01-31 @ 01:14:14
Postat av: Valentina

haha va kul, tänkte på det när jag la upp den faktiskt, fast den ungen är lite knubbigare än jag var bara haha :P

2009-01-31 @ 12:54:51
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0