Training

Aj. Min. Kropp. Det märks att jag inte har rört på mig de senaste dagarna... Mer muskler än jag trott verkar ha försvunnit, för shit vad ont jag har nu. Och jag är typ helt slutkörd haha. Ändå tog jag det lugnt på klasserna idag och tittade mest på. Jag och Linn var som sagt på Danscenter och vi har varit riktigt taggade på att börja där. Därför är det lite jobbigt eftersom det inte alls var så bra och så som vi trodde. Jag tänker iaf anmäla mig till Kevins klass den här terminen för han är så sjukt duktig och inspirerar en verkligen i dansen. Så jag stannar kvar på Danscompagniet och jag tror att det lutar åt det för Limpan också...? ;-D Sen så det där med träning. Just nu är jag riktigt taggad på att träna, dels för att det är roligt men man mår så bra av det. Så mitt nästa mål är att övertala mamma till att börja träna med mig på ett träningscenter här mittemot på Mariatorget. Jag har tröttnat lite på Friskis och sen är det lättare att komma iväg när det är så nära. Dom har även många dansklasser som jag planerar att gå på, så jag tror att det kommer bli riktigt bra tillslut. Och deras core-pass är hur bra som helst! Beach 2009 - here I come.

Nu ska jag plocka undan lite grejer i mitt rum och sedan värma en kopp med varm choklad. Det var strömavbrott här imorse och nu verkar inte elementen fungera så det känns som att vi har vartenda fönster i lägenheten öppet. Iskallt med andra ord. Sen tänker jag ta på mig en mysig tröja och krypa ner i sängen med min bok (gah så spännande den är..). Och efter det försöka somna hyffsat tidigt, innan 23 iaf. Vi börjar 8 imorgon, tack du som fixade schemat.

Nej nu stängs datorn av och sätts inte på något mer ikväll.
Sov gott
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0